Известие

Collapse
No announcement yet.

Много трака и пуши..!! АR 146 TD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колеги здравей те не искам да правя друга тема не мисля, че има смисъл..

    Значи колата се пооправи тракането намаля..работи си нормално след смяна на масло и термостат..на пролет ще се сдобие с нови ремъци и ролки при читав майстор да зацепи правилно всичко!

    Пушенето намаля в смисъл, че като се кара повече на ниски обороти като настъпиш пуши, ясно е събира сажди по катализатора и гърнетата, но като ги по издухаш пропушва леко в началото и после изчиства.
    Мисля да си взема една добавка да по отпуши дюзите

    Харесват ми черните фарове стил ГТА.. трудно ли се правят при 146 има ли някаква опасност от счупване на стъклото и как го отлепяте до колкото знам с топла вода или с горещ въздух.

    Имам и друг въпрос как ги боядисвате в смисъл, как не цапате рефлектора или лупата това ако може някои да ми го обясни.. ?

    Comment


    • #17
      Стъклото се нагрява там, където е слепено с пластмасата(аз лично ползвам сешоар за целта и после леко с права отвертка го отлепям, като внимаваш да не го напънеш много и да го счупиш, за целта нагряваш хубаво със сешоара). Лупата може да си я махнеш на 4 болтчета е, и си правиш от картон един кръг и едно друго парче за дългите. Обаче не знам водачите ти в какво състояние са, да не е като ги отвориш и да нямаш фарове после, заради счупени водачи! При добро желание и един помощник при боядисването работата е за 2 часа. Успех с начинанието!
      Alfa 145 1.9 JTD `00 ЕН3345ВС
      Alfa 145 1.9 JTD `99 ЕН6640ВН TOTALED
      Alfa 146 1.6 Boxer `96 ЕН7645АМ Still rollin`

      Comment


      • #18
        Здравей те колеги,
        Днес сменихме ремъците и ролките, изчистихме кутията на филтъра тръбите до турбото само последната тръба към входа, не защото иска доста разглобяване за нея, но поне е по-чиста от другите.
        Като цяло колата спря да работи толкова шумно в смисъл чука си още докато позагрее, но мисля, че е от дюзите от там се чува поне, а спря и да пуши, съвсем леко като му подадеш газ и после изчиства, но определено е много по-добре от преди, маслото го сменихме преди 2000 може би и малко..и от там намаля чукането от двигателя Масло: Repsol със смяна 60-70 лева бе.
        Чел съм, че като е изпушвало в началото, а после изчиства значи е от дюзи..нещо вярно?
        Last edited by Gena7a_Turb0; d.m.y г., 18:12.

        Comment


        • #19
          Здравей колега и моята пуши доста ,а също и почуква малко. Казаха ми дюзи незнам дали ще стане с почистване или трябва смяна. Моята даже, като я запаля студена пуши яко и тресе, явно работи на 2-3 цилиндъра.
          Иска ми се да я закарам на някой човек дето разбира, да не стане така, че да спре да върви изобщо.
          Тя си пали добре, но много ме дразни това тресене, а свещите съм ги проверявал работят.
          Извинявам се, че ти използвам темата, но искам да попитам за някой, който разбира из Велинград-Пазарджик, че да я закарам да я оправи.
          Поздрави!!!
          Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
          Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
          Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
          Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

          Comment


          • #20
            Спокойно колега няма нищо за това е форум!
            Моята зареди акумулатора като е по студено по-трудно върти и тя доста пуши докато запали..но с нов ще се оправи..
            Но тя има един проблем и аз си го обяснявам така, че и тя работи на 3 цилиндъра стигне ли към 60 градуса може би и преди това започва да тресе да пуши бяло после синкаво, бялото се оправи кофти нафта, но синкавото мисля, че е някоя дюза тресе пуши синьо, а като гледаш оборотомера пада поне със 100 оборота от нормалните оправя се като му подаваш газ на място докато мине тези 60 градуса или е едно кръгче около блока..явно някоя дюза докато е студена още, по-трудно отваря.
            Как е налягането в ГНП-то в смисъл на всички е едно или..да няма някакъв пад..към някоя от дюзите докато е студена?
            Колега относно пушенето провери белези, най-вече ГНП, филтъра да ли е за смяна, маркучи от турбо към колер от колер към двигател изчисти маслото в тях особено в колера
            Преди турбото и да има дупка не ми ся вярва да влияе все пак няма дебитомер, но не знам.. кофти гориво също може да е, генерацията гърнетата са пълни със сажди, катализатора просто като му дадеш газ трябва май да изпушва в началото и след това да няма пушене..явно е от дюзи ще пробвам някаква добавка да препоръчвате някаква за почистване на горивната система и най-вече на дюзи?
            Колега добре като караш доста време градско, поне един път месеца да излизаш някъде да я мушкаш в лютеницата за да изчистиш генерация, дюзи!
            Особено за колегите с променливи геометрии на турботата, че ще страдат от зацепили геометрии от там пари за ремонти по-добре си направете кефа като я понастъпите извън града отколкото да правите геометрии
            Last edited by Gena7a_Turb0; d.m.y г., 10:30.

            Comment


            • #21
              Колеги всичко започна така..

              Comment


              • #22
                Ии после..
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  ..и вече след това в завършен вид.. ако имате някакви въпроси кое как..питайте няма проблем..и ако може някой да ми каже дали обикновен спрей с лак може да затъмни както трябва стоповете и мигачите

                  Поздрави, Евгени..!
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    Колеги преди малко си загубих едната капачка за джантата..
                    Ако някой има или знае..да казва цена..спешно!
                    Attached Files

                    Comment

                    Working...
                    X